Oppkj?p

Vinnerne av Self Service Awards 2010

I dag har vi k?ret vinnerne av Self Service Awards. Self Service Awards er en ?rlig utmerkelse for de bedriftene og organisasjonene som lykkes best med ? st?tte og effektivisere supportarbeidet gjennom nettbasert selvbetjening.
Tre bedrifter eller organisasjoner ble nominert i fire kategorier; ?rets nykommer, ?rets strategiske internsupport, ?rets strategiske kundesupport og ?rets migrering. Nomineringene er basert p? 462 bedrifter og organisasjoner i ulike bransjer b?de i privat og offentlig sektor som bruker ComArounds supportplattform ComAround Self Service? internt mot sine ansatte eller eksternt mot kundene. Evalueringen er basert p? prestasjonene i 2010.
Juryen best?r av fire medlemmer fra ComAround. Sammen har de mer enn 40 ?rs erfaring innen supportomr?det.
Foruten vinnerne h?per vi ? kunne inspirere til og ?ke kunnskapen rundt nytten med nettbasert selvbetjening og vise til suksessfaktorer og gode eksempler.
Her er vinnerne av Self Service Awards 2010:
?rets nykommer: Norwegian
Grunngivelse:
Juryen har utnevnt vinneren i kategorien “?rets nykommer” til det selskapet som har forbedret kvaliteten og ?kt sin service i leveransen av IT-support ved hjelp av Noogle – Self Service Portal.
Les hele grunngivelsen
?rets strategiske internsupport: Svenska Röda Korset
Grunngivelse:
If?lge juryen har vinneren i kategorien “?rets strategiske internsupport” med sin gjennomtenkte strategi f?tt sine brukere til ? bruke support via selvbetjening i alle daglige og tilbakevendende supportsaker. Dette har f?rt til at vinneren har n?dd sine m?l med ? ?ke kompetansen i organisasjonen, noe som igjen bidrar til at resten av organisasjonen n?r sine m?l.
Les hele grunngivelsen
?rets strategiske kundesupport: Net1
Grunngivelse:
If?lge juryen har vinneren i kategorien “?rets strategiske kundesupport” p? en rask og effektiv m?te bygget opp og lansert sin nettbaserte informasjonsdatabase som effektiviserer informasjonsflyten ut til samarbeidspartnerne.
Les hele grunngivelsen
?rets migrering: Eskilstuna Kommun
Grunngivelse:
Juryen har utnevnt vinneren i kategorien “?rets migrering” for et godt planlagt og utf?rt migreringsarbeid i forbindelse med overgangen til en ny teknologisk plattform samt innf?ringen av et nytt intranett. Ved hjelp av skreddersydde tekst- og videoguider som l?ftes frem p? en strategisk m?te p? oppl?ringsportalen fra ComAround, ble migreringene gjennomf?rt p? en smidig og effektiv m?te med et h?yt serviceniv? ut til brukerne.
Les hele grunngivelsen

Hvis du ?nsker mer informasjon, kan du kontakte:
Lotta Wiklund
juryformann, Self Service Awards 2010, ComAround
[email protected]
Tel/mob: +46 (0)8 580 886 39
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy