Partnerskap

Timberland PRO lanserer en ny h?ndverksbukse

Timberland PRO utvider kolleksjonen av arbeidskl?r med den nye, slitesterke h?ndverksbuksen Timberland PRO 614?, som er laget spesielt for det nordiske markedet.
Timberland PRO 614? er fremstilt i 35 % bomull og 65 % polyester forsterket med Cordura? p? kn?rne og nederst p? leggen. Buksen er utstyrt med flere praktiske lommer som blant annet tommestokklomme, hammerhank, mobillomme, Cordura?-forsterkede spikerlommer samt mobillomme med rem som gj?r det enkelt ? ta opp mobiltelefonen. Refleksdetaljer ?ker sikkerheten ved arbeid i den m?rke ?rstiden.
? Vi nordboere har kommet langt i utviklingen av arbeidskl?r og stiller h?ye krav til stil, komfort og funksjon, forteller Jörgen Billgren, produktansvarlig for Timberland PRO hos Honeywell Safety Products. – Vi ville derfor utvikle en h?ndverksbukse som er tilpasset nordiske preferanser, og buksen har f?tt h?y karakter av h?ndverkerne som har testet den, fortsetter Jörgen Billgren.
Timberland PROs sortiment har tidligere hatt stor fokus p? sko, hansker, tilbeh?r og kl?r for overkroppen, men med Timberland PRO 614? blir sortimentet komplett.
? Timberland PRO er et velkjent og popul?rt varemerke over hele verden, og det er et naturlig skritt for oss ? utvide sortimentet med h?ndverksbukser, forklarer Jörgen Billgren.
Timberland PRO 614? lanseres sammen med en helt ny vinterkolleksjon og kan kj?pes hos Timberland PRO-forhandlere i november. H?ndverksbuksen koster ca. 650 NOK.
Varemerket Timberland PRO er eid av Vanity Fair Corporation, og Timberlands historie strekker seg n?rmere femti ?r tilbake i tid. Det har alltid v?rt satt fokus p? ? utvikle innova­tive produkter av h?y kvalitet som t?ler krevende milj?er, og den klassiske, gule st?velen har blitt et av foretakets kjennetegn.
P? slutten av nittitallet ble Timberland PRO? lansert for ? m?te behovet for pene, men likevel funksjonelle og behagelige arbeidskl?r for yrkesfolk. Timberland PRO? tilbyr den beste kvaliteten, slitestyrken og komforten som varer hele arbeids­dagen.
Siden 2004 har Honeywell Safety Products hatt lisens for ? markedsf?re Timberland PRO? i Europa, deler av Midt?sten og Afrika. Det inneb?rer retten til ? forvalte og utvikle varemerket samt retten til ? utforme, utvikle og fremstille Timberland PRO?-produkter og markedsf?re og selge disse.
Honeywell International (www.honeywell.com)er p? Fortune 100-listen over verdens st?rste selskaper, og er et ledende selskap innen teknologi og produksjon, og betjener kunder over hele verden med produkter og tjenester innen luft- og romfart, kontrollteknologi for bygninger, privathjem og industri, bilindustrien, turboladere og spesialmaterialer. Honeywell har hovedkontor i Morris Township, New Jersey, USA, og selskapets aksjer omsettes p? b?rsene i New York, London og Chicago. Hvis du vil ha flere nyheter og mer informasjon om Honeywell, kan du g? til www.honeywellnow.com.

Dette dokumentet inneholder uttalelser som kan bli ansett som ?fremtidsrettede uttalelser? (forward-looking statements) i henhold til betydningen av avsnitt 21E i Securities Exchange Act fra 1934. Alle uttalelser, annet enn historiske faktaopplysninger, som er rettet mot aktiviteter, hendelser eller utviklingsm?nstre som vi eller ledelsen forventer, planlegger, vil utf?re, eller tror vil finne sted i fremtiden, er fremtidsrettede uttalelser. Slike uttalelser er basert p? visse forventninger og vurderinger hos ledelsen i lys av deres erfaringer og deres oppfatning av historiske trender, aktuelle ?konomiske og industrielle forhold, forventet utvikling og andre faktorer de tror er relevante. De fremtidsrettede uttalelsene i denne pressemeldingen er ogs? omfattet av flere betydelige risikoer og usikkerheter, inkludert men ikke begrenset til ?konomiske, konkurransebaserte, myndighetsbaserte og teknologiske faktorer som p?virker v?r virksomhet. Slike fremtidsrettede uttalelser er ikke garantier for fremtidig ytelse, og faktiske resultater, utviklingsm?nstre, og forretningsavgj?relser kan avvike fra det som er forespeilet i slike fremtidsrettede uttalelser.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Anders Uddfors   #Done Information   #Semantix Finland   #Tarja Salonen