Bedrifter

Thomas Moen g?r inn som merkevaresjef i Fanbooster

Thomas Moen g?r fra byr?leder i Good Morning til merkevaresjef i Fanbooster. Etter ett ?r i Good Morning hvor han har skapt vekst og en sterk merkevare, g?r han tilbake til kommunikasjonsarbeid i et hardtsatsende Fanbooster.

– Vi har sterke vekstplaner, sier Erik Eggum, CEO i Fanbooster. Vi har v?rt p? leting etter en person som kan lede v?rt kommunikasjons- og PR-arbeid. Jeg kan med h?nden p? hjertet si at vi har f?tt inn Norges beste i Thomas Moen. Det er vi veldig stolte over.

Fra kunde til Chief Brand Officer
Thomas g?r inn i rollen som CBO (Chief Brand Officer) hvor han har ansvar for ? bygge synlighet og merkevare hos nye og eksisterende markeder. – Thomas var en av de f?rste kundene til Fanbooster da de lanserte for 3 ?r siden, forteller Erik Eggum, og vi har hatt tett dialog og utviklet et vennskap opp igjennom ?rene. Det f?les naturlig ? ta det til neste niv?.

Fra ? v?re byr?leder g?r n? Thomas tilbake til de oppgavene han brenner mest for; kommunikasjon, branding og PR. Han ser fram til ? arbeide mer med hans opprinnelige fag.
– Det ligger noe uforl?st i Fanbooster, sier Thomas Moen. De har en fantastisk omsorg for kundene sine, men har nesten glemt ? jobbe med markedsf?ring av seg selv. Det er en fantastisk takknemlig posisjon ? begynne som merkevaresjef i et slikt selskap.

Etterlater et sterkt Good Morning
Good Morning har n?dd m?let om synlighet i markedet, og mannskapet st?r sterkere enn noen gang. F?rste halv?r 2013 har v?rt veldig bra p? mange omr?der, hvor de har h?stet mange nasjonale og internasjonale priser for arbeidet deres. N? er tiden er inne for ? perfeksjonere GMs arbeidsprosess og ta vare p? de kundene byr?et har. GM skal bli enda bedre p? design og teknologi, s? vi beholder kvaliteten i prosjektene. I dette arbeidet er det behov for en leder med andre kvalifikasjoner enn mine. Derfor er det en veldig god l?sning at Erik Fjellaksel, som har ledet selskapet tidligere, p? nytt tar over som byr?leder.

GM er Norges beste produksjonsbyr?, og det best?r av de dyktigste (og hyggeligste) menneskene jeg noen gang har jobbet med. De kommer til ? fortsette ? utfordre, inspirere og rocke den digitale verden, sier Thomas Moen.

Et Fanbooster i vekst
Fanbooster har hatt en veldig god vekst de siste ?rene og positive resultater hvert ?r siden oppstart. Selskapet er representert i Sverige, Finland, Nederland, Storbritaniana, Bulgaria og India i tillegg til kontorene i Oslo og Kongsberg og har hundrevis av faste kunder.
Fanbooster annonserte denne uken at de fusjonerer med Fennek & Friends as inklusive iFrapp.com, og blir med dette Norges eneste Facebook Preferred Marketing Developer.
Thomas begynner i arbeidet alt f?rstkommende mandag og ser fram til ? begynne ? bidra.
– Jeg kan nesten ikke vente, sier Thomas. B?de magen og hodet sier meg at vi f?r en fantastisk spennende reise med Fanbooster den kommende tiden.
Om Thomas Moen
Thomas Moen har tidligere jobbet i DIST, og v?rt byr?leder i Good Morning. Han har gitt ut fagbok om blogging og har i over 9 ?r jobbet med noen av Norges st?rste merkevarer for ? skape engasjement og l?nnsomhet via sosiale medier. Han st?r ogs? bak konferansen Social Summer sammen med Thomas Skavhellen.

Om Fanbooster
Fanbooster har kontorer i 7 land og har laget over 10.000 applikasjoner for Facebook for kunder som Komplett, Aston Villa, L?oreal, Moods of Norway, Feyenoord og en rekke andre store og mindre akt?rer. Dette gj?r Fanbooster til en av de ledende plattformene for Facebook.

Hovedkontoret ligger i Kongsberg, men selskapet har kontorer i Oslo, Sverige, Finland, England, Nederland, India og Bulgaria.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #AEG   #Egenskaper Kraft   #Ryobi One   #TTI