Bedrifter

Slik utnytter du endringene i Facebook maksimalt

Tirsdag ble det tillat ? kj?re konkurranser direkte p?Timeline p? Facebook og ? bruke like og kommentar som grunnlag for premiering. Endringene som ble gjennomf?rt lar deg gjennomf?re konkurranser p? direkte p? Facebook-veggen til de sidene du administrerer.

Mange selskaper har alt pr?vd funksjonen. Det Facebook ikke har lagt til rette for er derimot hente ut data fra likes og kommentater.
Terskelen for ? lage kampanjer p? Facebook er lavere med de nye endringene, sier Erik Eggum, CEO i Fanbooster. Vi ?nsker ? tilrettelegge for at det er lettere ? f?lge opp respondenter ogs? etter kampanjer laget direkte i Facebook.
Gratis funksjon som ?ker effekt av Facebook-kampanjer
Fanbooster kommer som f?rste norske selskap ut med en funksjon som lar deg hente ut data fra slike konkurranser. Ved hjelp av et program kan admin p? siden hente ut info fra konkurransene de kj?rer rett p? veggen. Dataen kan lastes ned som .csv. Dette gir ?kt mulighet til ? f?lge opp, trekke vinnere og f? bedre informasjon om de kampanjene som produseres ved hjelp av vegg-kampanjer i Facebook.
Tjenesten er gratis og tilgjengelig for alle Fanbooster-kunder.

Fanbooster tilbyr en alt-i-ett plattform for kampanje og kommunikasjon p? Facebook; f? inspirasjon, utvikle applikasjoner, monitorere kampanjer og kommunisere med fans.
Per juni 2013 det blitt bygget ca 10.000 applikasjoner for Facebook for kunder som , Sunderland, Aston Villa, NSB, Moods of Norway, Samsung, Electrolux, Microsoft, Telia, SAS og en rekke andre store og sm? akt?rer.
Hovedkontoret ligger i Kongsberg, men har kontorer i Oslo, Sverige, Finland, England, Nederland, India og Bulgaria.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Kjartan Eide   #Kronprinsparets Fond   #Runni Ungdomskole   #Runni Ungdomsskole