Bedrifter

Norsk Tipping velger Fanbooster som sosiale medier plattform

Norsk Tipping velger Fanbooster som sosiale medier plattform
30-10-2013 08:02 Fanbooster Norsk Tipping har nylig avsluttet en anbudskonkurranse om leveranse av verkt?y for kommunikasjon, design og konkurranse i sosiale medier, med vekt p? Facebook. Avtalen hadde en ramme p? opptil 1,2 millioner og ble vunnet av Fanbooster fra Kongsberg.

Norsk Tipping har nylig avsluttet en anbudskonkurranse om leveranse av verkt?y for kommunikasjon, design og konkurranse i sosiale medier, med vekt p? Facebook. Avtalen, vunnet av norske Fanbooster, hadde en ramme p? opptil 1,2 millioner.

?nsket verkt?y for design, konkurranse og kommunikasjon for sosiale medier

Norsk Tipping har i dag nesten 150.000 fans p? sin Facebook-side og er aktive ogs? i andre sosiale medier. H?ndteringen av kommunikasjonen p? Facebook og andre sosiale medier ble satt ut p? anbud der norske Fanbooster gikk seirende ut.

Fanbooster var best av alle tilbydere p? b?de funksjonalitet og pris.

– Fanboosters l?sning og tiln?rming til sosiale medier passer godt sammen med v?re behov p? disse arenaene og selskapet leverte det ?konomisk mest fordelaktige tilbudet. Vi ser fram til videre samarbeid, sier Linda Eng Strand, leder Kundedialog i Norsk Tipping.
Forlenger avtalen med ytterligere to ?r

Norsk Tipping har tidligere v?rt kunde av Fanbooster.

– Det er gledelig at vi som norsk leverand?r kan tilby det Norsk Tipping ettersp?r, sier Erik Eggum, CEO i Fanbooster. Vi har hatt Norsk Tipping som kunde siden 2011 og ser fram til fortsettelsen.
Medieoverv?kning og sosial CRM blir viktigere
Fanbooster har tradisjonelt hatt fokus p? applikasjoner for Facebook. Norsk Tipping vil f? tilgang til et bredere verkt?y hos Fanbooster som inkluderer b?de medieoverv?kning, monitorering av alle Facebook-sider og sosialt CRM.
-For ? kunne v?re konkurransedyktige i det globale markedet er disse tjenestene n?dvendige, sier Erik Eggum. Det har vi ambisjoner om og tilbyr derfor Norsk Tipping et bredt spekter av tjenester for sin kommunikasjon i alle sosiale medier.

A to już wiesz?  Lise (25) og Jonas (23) h?ndplukket til prestisjetung konferanse

Kontaktperson Norsk Tipping:
Roar J?dahl,
Kommunikasjonsr?dgiver
+47 970 71 404
[email protected]

Fanbooster tilbyr en alt-i-ett plattform for Facebook; f? inspirasjon, utvikle applikasjoner, monitorere kampanjer og kommunisere med fans.
Per oktober 2013 det blitt bygget ca 11.000 applikasjoner for Facebook for kunder i 40 land. P? kundelisten st?r blant annet Aston Villa, Sunderland, NAC Breda, Moods of Norway, Norsk Tipping, Norsk Rikstoto, Samsung, Telia, SAS og en rekke andre store og sm? akt?rer.
Hovedkontoret ligger i Kongsberg, men selskapet har kontorer i Oslo, Sverige, Finland, England, Nederland, India og Bulgaria.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy