Bedrifter

Denim tar et steg ut av den globale krisen

Denim har v?rt et globalt produkt i flere ti?r, men ettersp?rselen etter den har opplevd perioder med ?kning og reduksjon. Om man ser tilbake p? ?r 2007, er det antatt ? v?re begynnelsen av finanskrisen, og kunder var n?lende til ? kj?pe jeans. I dag er trenden tilbake og Boozt.com tar denne endringen til etterretning.
Midt i en krise skifter man ofte prioriteringer, men i dag, v?ren 2013, er det en positiv endring. Det er en betydelig ?kning i ettersp?rselen etter denim plagg da trenden har kommet tilbake. Boozt.com innser viktigheten av ? fortsette ? v?re en sterk leverand?r i denim markedet, som har vokst 7,0 prosent i verdi i kvartalet i sammenligning med ?ret f?r.
Boozt.com merker seg ?rsakene bak den gjentakende ettersp?rselen etter jeans og denim plagg. Det er ikke bare basert p? nye stiler, men og p? antall merker og stiler tilgjengelig f.eks bootcut, skinny leg, rette ben og avslappet. Muligheten til ? tilby mer enn 200 merker p? nettet, for eksempel Diesel, Tommy Hilfiger Denim, G-Star, One Green Elephant, och Esprit, er en av n?klene til suksess i denim markedet. Det gir Boozt.com muligheten til ? tilby, ikke bare et utvalg i merker, men ogs? i stiler.
Mads Bruun Famme, Merchandising director i Boozt.com, kommenterer denim-trenden, “Vi f?lger opp alle nyheter og statistikk, ikke bare nyheter om stiler og merker. For eksempel var det en nylig ?kning p? tariff for denim plagg i Europa, som ofte er forbundet med ?kte kostnader. Det er derfor viktig for oss ? v?re oppdatert slik at endringer i slike kostnader ikke overf?res til v?re kunder i form av h?yere priser. ”
Merker dukker opp i et raskt tempo i dagens marked og den ?kte konkurransen gj?r det dermed viktig ? holde seg oppdatert. Endringer i trender, enten det er i stiler eller merker, fungerer som en retningslinje for Boozt.com i forbindelse med ? bestemme hva som skal inkluderes i sortimentet. Disse endringene er betydelige for Boozt.com i det globale denim markedet, hvor europeere kj?per 1,9 jeans per person hvert ?r.

Om Boozt.com
Boozt.com er en motebutikk p? nett for hele familien. Nettbutikken har vokst utrolig mye siden oppstarten i 2009 og er n? fylt med over 200 merker. Vi er spesialister p? skandinaviske motemerker med utvalg av internasjonale merkevarer. Vi kler opp motebevisste skandinaver i den perfekte blandingen av avslappende, moderne og designermerker. Du kan finne et antrekk for enhver anledning p? Boozt.com.
V?r avdeling for damer har alltid et fullt lager med popul?re stiler og merker som Style Butler, Desigual og VILA, for ? nevne noen. Kjoler og topper er v?re mest popul?re kategorier med over tusen stiler i hver, fylt med alt fra festplagg til avslappende stiler. Du kan finne de beste strikkeplagg, sko, vesker og bukser for den skandinaviske kvinnelige shopperen p? Boozt.com.
Avdelingen for menn tilbyr b?de fritidskl?r og business antrekk og passer for enhver stil. De mest popul?re kategoriene for menn p? Boozt.com er T-skjorter & Polo, skjorter, strikkeplagg, jeans og sko. Vi b?rer et stort utvalg av merkevarer for menn som Jack & Jones, BOSS Black og Diesel Men.
Boozt.com har en stor avdeling med barnekl?r der du kan finne noe for din jente eller gutt. Du kan finne et bredt utvalg av yttert?y, sko, gensere eller sokker p? Boozt.com. Vi tilbyr alt fra tidl?se design til high fashion fra merker som name it, Hummel og Mini a Ture. Mange av v?re merkevarer er laget med organiske materialer og har fokus p? ? levere barnekl?r med h?y funksjonalitet.
Top Brands KvinnerTop Brands MenTop Brands Barn
DesigualDieselNova Star
Tommy HilfigerDenim & Supply Ralph LaurenNew Generals
Denim & Supply Ralph LaurenG-StarTommy Hilfiger
Filippa KHugo BossEsprit
Day Birger et MikkelsenTommy HilfigerRacoon
GuessBruuns BazaarName It
Noa NoaJ. LindebergMini a Ture
EspritJack & JonesLEGO Wear
Vero ModaSelected HommeDiesel

Alle merker A-Z >Alle merker A-Z >Alle merker A-Z >

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #Hjemmesidebyggeren Webnode   #Paris   #Redigering Det   #Webnode Startsiden