Oppkj?p

David Aadne styrker ComAround i Norge

18-01-2010 09:47 ComAround Norway AS ComAround ?pner kontor i Norge og rekrutterer David Aadne som sist kommer fra Stretto AS. Med et kontor i Oslo og rekrutteringen av David Aadne ?ker ComAround sit n?rv?r i det norske markedet. Vi kommer til ? m?te mange flere norske selskaper og samtidig gi v?re eksisterende kunder en ?kt service.

ComAround ?pner kontor i Norge og rekrutterer David Aadne som sist kommer fra Stretto AS. Med et kontor i Oslo og rekrutteringen av David Aadne ?ker ComAround sit n?rv?r i det norske markedet. Vi kommer til ? m?te mange flere norske selskaper og samtidig gi v?re eksisterende kunder en ?kt service. Norske kunder som allerede bruker ComArounds tjenester for support via selvbetjening er blandt annet Statoil ASA.
David Aadne som tidligere blandt annet har jobbet med salg av software og tjenester innen IT kommer fra Stretto AS.

Hva gjorde at du valgte ComAround?

– Jeg s? etter et selskap med tjenester som jeg kunne identifisere meg med. Tjenester som gir en tydelig nytte i form av Return of Investment og ?kt service. Det f?les ogs? bra at ComArounds tjenester p? mange omr?der ligger n?re det tjenester jeg leverte i min tid hos Stretto As.

Hvordan er det ? jobbe for et svensk selskap i Norge?

– Det f?les veldig bra og jeg tror det er helt riktig timing ? ta ComArounds tjenester til Norge n? som selvbetjening som fenomen gjennomg?r en revolusjon i Norge og synes i alle slags sammenhenger. Man tenkter rett og slett mye selvbetjening som konsept i Norge der man kan se det innf?rt p? f.eks flyplasser, tog, matbutikken og arbeidsplassen. Dessuten s? er Norge et helt ubearbeidet marked n?r det kommer til ComArounds tjenester innen webbasert selvbetjening.

Hva er dit inntrykk etter dine f?rste dager p? jobb hos ComAround?

– Det f?les g?y og ComAround har et gjennomarbeidet konsept basert p? mange ?rs erfaring som bare venter p? ? bli realisert i Norge. Jeg synes at ComAround som selskap har en god sammensetning best?ende av utviklere, selger samt levering og support resurser. Jeg liker at det er et sterkt kunde fokus samt fokus p? ? v?re best innen en begrenset nisje.

Hva viste vi ikke om deg?

– Jeg driver egentlig med det meste. Jeg liker blandt annet ? sykle det klassiske sykkelrennet ” Styrkepr?ven” fra Lillehammer til Oslo som er 190 km.

Hvis du ?nsker et bes?k av David i Norge eller vil vite mer om ComArounds tjenester i Norge s? kontakt gjerne David direkte.

David Aadne, Key Account Manager Norway
+47 932 69 280
[email protected]

eller

Magnus Holmqvist, CEO – ComAround Scandinavia AB
+46(0)708580154
[email protected]
Om oss
ComAround er markedsledende p? tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue ?r har vi utviklet smarte tjenester som gj?r at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan l?se sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de d?gnet rundt, hele ?ret, bruker ComAround Self Service?. Blant v?re kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy